2013. október 7., hétfő

Hát a hétfő nem az én napom...

 Sziasztok! Nos hát most ugyan ténylegesen felmérgelődtem a mai napon. Előző bejegyzésemben írtam a suliról meg a tesztekről. Gondoltam még akkor, hogy na majd valahogy átvészeljük. Na de ez azért már sok...
 
A mai napon első óra ugyebár hétfő reggeli "friss érzés", matek óra. Egy laza kis "bemelegítő felmérővel " indítottuk a napot. Hát mondhatom az egész anyagot tudtam minden jól ment, és arra fel nagy meglepetésemre egy olyan felmérőt kaptunk, ami nem is hogy nehéz volt, hanem az idő keretébe (50 perc) nem igazán illet ez a feladatmennyiség. Így nem igazán tudom hogy milyen jegyet fogok kapni belőle nem is annyira lényeges már az, csak az az idegesítő hogy az alapjában tudott anyagból nem lehetett egy olyan felmérőt adni, amelyik normálisan megfelel a rendelkezésre álló időlimitnek...
 Na de most már mindegy. Ez csak az én "nyűgölődésem", s azért osztom meg veletek mert remélem, hgoy valaki megérti és remélem, hogy nem kerül senki ilyen helyzetbe..
 Kellemes hétfő estét kívánok nektek és köszönöm hogy elolvastad ezt a bejegyzést mely által talán egy hisztérikus srácnak tűnhetek.

 Jó éjszakát!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése