2013. október 9., szerda

Matematika- Hülyeség vagy hasznos?

 Sziasztok! Most így szerda este gondoltam (nem tudom honnan juthatott eszembe), hogy írok erről a kérdésről, hogy a matek egy fölösleges dolog amivel csak az agyunkat terheljük vagy pedig nagyon hasznos dolog ez számunkra.
 
Először is a matek természetesen kell az életünkben, a mindennapjainkban, de az nagyjából a kivonás, összeadás, szorzás és osztásra zsugorodik.Na jó persze tisztelet a kivétel aki matematikával foglalkozik.
 Nos de ha csak ennyi az egész amit az életben az emberek nagy része használ akkor miért tanítanak annyi mindent összevissza az iskolában??
 Hát ugyebár aki ezzel akar foglalkozni annak kelleni fognak a többi ismeretek is matematikából, ua. a matek fejleszti állítólag a logikát és a gondolkodást.
 Az igazság az, hogy én nem is vagyok oda meg vissza a matekért de ellenére sem vagyok. Amit értek meg tudok azt a részét szeretem amit meg nem azt nem :) Jó persze nálam is rengetegszer felmerülnek a kérdések hogy na ezt én mire fogom használni? Hogy mire hát kérlek alássan az érettségire és avval annyi. Utána el is felejthetem tulajdonképpen a matek nagy részét. Hogy el fogom-e felejteni? Ez még a jövő titka...
 Mindenesetre arra buzdítlak titeket hogy még ha néha nehéz is, meg nem tetszik akkor is kínlódjatok meg vele és próbáljátok meg tanulni és érteni a matekot, mert sosem lehet tudni, hogy hol veszed hasznát.
 Ezzel búcsúzom tőletek ma este jó éjszakát kívánok és szép álmokat :P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése