2013. június 3., hétfő

Hát ez egyszer nem semmi.

 Nem rég fejeztem be a tanulást és eszembe jutott hogy beszámolhatnák egy mai eseményről ami már mostanában megismétlődött néhányszor.
 A lényeg az, hogy a rendes helyemről elültem egyik barátom mellé akit nem nevezek nevén, de a keresztneve ugyanaz mint nekem :P Na az a lényeg, hogy nagyon jó haverok vagyunk, talán a legjobbak. Szóval éppen egy lightos angol óra volt amikor egy lány hátulról leordította a fejem hogy fogjam be már a szám... Nos szó ami szó elég vidámak voltunk a haverommal és nem voltunk a legcsöndesebbek, de csak azt nem értem hogy miért mindíg nekem kiabál. Ő ugyanúgy hangoskodott és miondíg velem van baja...
 Szerintetek tényleg én vagyok a hülye, vagy csak simán nem bírja a búrám a csaj? Esetleg mind a kettő ? :P xD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése