2013. június 5., szerda

Könyvajánló

Sziasztok!

A kis bemutatkozásom óta csak csendben,a háttérből követtem a blog életét és olvasgattam az új bejegyzéseket. Arra gondoltam,ha már Norbi írt film,illetve sorozatajánlót,akkor miért ne lehetne egy Könyvajánlós poszt is?
Mostanában kicsit rákaptam az olvasásra,s habár nem sok könyvet olvastam eddig azért akadt pár,amiről elmondhatom,hogy kedvenc :D

Különösebben nem szeretnék sokat írni az adott könyvekről,nem akarok spoilerezni sem,éppcsak egy kis ízelítőt kaptok belőlük.

Erica James: Mondd el a csillagoknak
Örök favorit (vagy legalábbis addig,amíg nem találok olyan könyvet,ami még ennél is jobban tetszene) :)
A lényeg,hogy egy romantikus történet,ami egyben megható,izgalmas és szórakoztató.
Mindenképp olvassátok el,ha lesz rá lehetőségetek.

A saját blogomon írtam is róla egy külön bejegyzést. Lessétek meg!









Melina Marchetta: Pizza és kapucsínó
Egy kis olaszos,könnyed olvasmány egy 17 éves lányról,aki Ausztráliában él olasz származású édesanyjával.
Erről is találhattok bővebb infót a blogomon (ajajaj...sok a reklám! :D). Talán egy picit "tinikönyv" hatást kelt azzal,hogy egy 17 éves lányról szól és egy "icipici" szerelemi szál is van benne,de azért ennél többről szól ez a könyv.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése